• Zwroty i reklamacje

🏡 Adres do zwrotów i reklamacji

Konsta sp. z o. o.
Zwierzchowskiego 31, magazyn L1
61-248 Poznań

📃 Zwroty


Kupujący będący konsumentem ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od momentu jego dostarczenia. Uprawnienie to dotyczy również podmiotów, które z mocy obowiązujących przepisów traktowani są jak konsumenci. W przypadku zwrotu towaru, który nosi ślady używania przez Kupującego, Sprzedający ma prawo potrącić od kwoty zwrotu koszt przywrócenia towaru do poprzedniego stanu lub koszt zmniejszenia wartości rzeczy jeśli przywrócenie do poprzedniego stanu będzie niemożliwe.

Kupujący uprawniony do odstąpienia od umowy może tego dokonać w formie papierowej lub elektronicznej na formularzu udostępnionych przez Sprzedającego. 

Kupujący pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, wysyłki). Chęć odstąpienia od umowy Kupujący zgłasza Sprzedającemu poprzez złożenie stosownego oświadczenia woli.

Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz w Regulaminie sklepu, który znajduje się w zakładce Regulamin.

📃 Reklamacje

Przed odesłaniem towaru prosimy o zgłoszenie reklamacji elektronicznie na jeden ze sposobów:

  • poprzez wypełnienie Formularza Reklamacji, którego link znajdziesz poniżej. (Zalecane ze względu na najkrótszy czas rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego)
  • zgłoszenie na adres email sklepu: sklep@teck.pl

  • Reklamację można również zgłosić w formie papierowej dołączając do przesyłki wydrukowany i wypełniony formularz.

Dodatkowe informacje dotyczące odsyłania produktu:

  • Odsyłany produkt należy starannie zapakować aby uniknąć uszkodzeń mechanicznych podczas transportu. Uszkodzenia mechaniczne mogą wskazywać na niewłaściwe użytkowanie produktu co w konsekwencji może spowodować odrzucenie reklamacji.  

  • Odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu nie jest obowiązkowe może jednak ułatwić serwisantom pracę a tym samym przyspieszyć rozpatrzenie Twojej reklamacji.

  • W przypadku zgłoszeń papierowych prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon, wydruk z konta bankowego, itp.).  

  • Reklamowany produkt powinien być wysłany do nas wraz z wszelkimi dodatkami otrzymanymi w przesyłce (np. kable, adaptery, baterie, opakowania i inne w zależności od rodzaju towaru, dokumenty). 

  • W razie wątpliwości co do sposobu wysyłki prosimy o kontakt abyśmy mogli zaproponować najkorzystniejszy sposób wysyłki.   

Nie odbieramy przesyłek:

  • wysłanych za pobraniem 

  • do paczkomatów InPost 

  • wysłanych na inny adres niż adres do zwrotów. 

Reklamacje rozpatrujemy maksymalnie w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców z wyjątkiem podmiotów, którzy z mocy obowiązujących przepisów są traktowani jak konsumenci, w szczególności z mocy art. 556 (4) i (5) Kodeksu Cywilnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu, który znajduje się w zakładce Regulamin.


✅ Bezpieczeństwo

Nasze formularze elektroniczne zabezpieczone są przez serwis Google (Google Trust Services LLC), umieszczone są na naszych dyskach Google Drive, obsługiwanych wyłącznie przez pracowników naszej firmy. W trosce o komfort naszych Klientów korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych dostawców usług gwarantujących bezpieczeństwo i jakość oferowanych rozwiązań.


👉 Linki

Poniżej znajdują się przyciski odsyłające do formularzy oraz linki bezpośrednie, które można skopiować i wkleić w pasku adresu w przeglądarce.

Formularz Reklamacji 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScKLiXRXSVawepJaKPF-QYRtqjtSSADD5yXkVw53oUKmWnc0A/viewform?usp=sf_link


Formularz Odstąpienia od umowy bez podania przyczyny

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLGj47akm-BSw_mXJAbOUjpCdsyXBrwmEQzmk003g44ydUjw/viewform?usp=sf_link