
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Gwarancja
📃 WARUNKI GWARANCJI
- W przypadku gdy zakupiona rzecz posiada wadę, Klient ma prawo żądać usunięcia wady w czasie trwania gwarancji. Dla zachowania tego terminu wystarczy, że Klient poinformuje Sprzedawcę o wadzie w czasie trwania gwarancji.
- Aby skorzystać z uprawnień wynikających z gwarancji Klient wysyła rzecz posiadającą wadę do Sprzedawcy, chyba że specyfika rzeczy pozwala na rozpatrzenie reklamacji bez dostarczenia rzeczy do Sprzedawcy, przy czym decyzja o braku konieczności dostarczenia rzeczy należy wyłącznie do Sprzedawcy.
- W celu zapewnienia wysokiego poziomu zabezpieczenia towaru na czas transportu, sugeruje się przechowanie na czas trwania gwarancji opakowania zakupionej rzeczy wraz z użytymi przez Sprzedawcę zabezpieczeniami (pianka, kształtki styropianowe, opakowanie kartonowe).
- Klient odsyła rzecz na adres do zwrotów podany w regulaminie lub szczegółach oferty. W przypadku odesłania rzeczy na inny adres niż adres do zwrotów Klient ponosi koszt dostarczenia rzeczy pod właściwy adres gdzie możliwe będzie rozpatrzenie reklamacji.
- Gwarancją nie są objęte wszelkie uszkodzenia mechaniczne i spowodowane niewłaściwym użytkowaniem sprzętu.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania wadliwej rzeczy, o czym poinformuje Klienta za pomocą kanałów elektronicznych.
- Termin biegnie od momentu dostarczenia rzeczy pod właściwy adres (adres do zwrotów).
- W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin ten może zostać wydłużony o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- W przypadku kiedy towar można będzie naprawić Klient zostanie poinformowany o terminie naprawy, chyba że termin ten nie będzie przekraczał terminu na rozpatrzenie reklamacji.
- Jeśli rzecz nie podlega naprawie lub naprawa nie ma uzasadnienia ekonomicznego Sprzedawca może wymienić rzecz na nową, zwrócić pieniądze lub obniżyć cenę rzeczy o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- Okres gwarancji wynosi:
- W przypadku rzeczy nowych:
- 2 lata dla Klientów będących konsumentami, z uwzględnieniem wszystkich osób fizycznych, które w świetle polskich przepisów posiadają status konsumenta.
- 1 rok dla pozostałych Klientów
- W przypadku rzeczy używanych połowę okresów podanych wyżej.
- W przypadku rzeczy nowych:
- W przypadku uznanej reklamacji z tytułu gwarancji Klient ma prawo do zwrotu kosztów przesyłki w rozsądnej wysokości wynikających ze specyfiki towaru.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów związanych z dostarczenie rzeczy do Sprzedawcy, w szczególności związanych z:
- dodatkowymi usługami (np. podjazd kuriera po odbiór przesyłki),
- dosyłaniem poszczególnych elementów zakupionej rzeczy z powodów leżących po stronie Klienta,
- koniecznością dosłania rzeczy pod właściwy adres do zwrotów.
- Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów związanych z dostarczenie rzeczy do Sprzedawcy, w szczególności związanych z:
- W przypadku sprzeczności warunków gwarancji z regulaminem sklepu pierwszeństwo ma regulamin.